čtvrtek 19. června 2008

10. 6. 2008 - procházky Prahou

... nebo spíš jednou pražskou čtvrtí. Vzhledem k tomu, že večer jsem měla v Praze kurz, vyrazila jsem klasicky ráno a domluvila si od 9h návštěvu u kamarádky. Ráno přišla SMS, že musí s dětmi k lékaři a bude až v 11h. Tím mi ovšem vyřešila dilema, jestli si s sebou mám nebo nemám brát Minoltu, nebo sáhnout po vykopávce. Vzala jsem minoltu. Zjistila jsem, že ve chvíli kdy mám foťák, tak se kolem sebe koukám úplně jinak, než obvykle.

Tak schválně ...
kolikrát už jsem prošla kolem tohohle baráku, ale nikdy jsem si nevšimla, že je s obrázkem. Jestli to nebude tím, že kolem něj proběhnu s hlavou dole. Tentokrát jsem si ho prohlídla z výšky přes ulici.A když se potkává staré s moderním. Stará budova Koh-i-noor a duhová obluda Chemapolu.
pohled č. 1


A pohled č. 2 - Oba focené přes ulici s tramvajema pod sebou.

A když už se člověk tak potuluje, může objevit i takovouhle krásu u dětského hřiště...


A při přichodu na hřiště si nezapomeňte zaparkovat nákupní vozík

Žádné komentáře: