čtvrtek 27. února 2014

365/2014 - 48. Dvakrát "Miš"

17.2.2014
Ne nezbláznila jsem se. A rozhodně mi jeden "Miš" bohatě stačí. Jen v pondělní skupině je Miš, Maruška a druhý Míša. Ani druhý Míša nemá zatím diagnozu, ale i u něj paní doktorka vyslovila vysokou pravděpodobnost PAS. A opravdu je to tak, že oba "Mišové" mají hodně společného.
A co teprve, když si oba vyhlídnou stejný objekt zájmu. Například dveře v čekárně, bohužel drobným problémem bylo, že zatímco Míša chtěl, aby byly otevřené, tak můj Miš trval na zavřených ...
V tu chvíli přišel čas pro vyjednavače pro dosažení kompromisu. Myslím, že za výkon, který jsme s maminkou druhého Míši podaly by se nemuseli stydět ani profesionální vyjednavači.
Cestou domů jsme se zastavili na poště, abych poslala papírové jeřáby, které měli přinést naději splněného přání. Když jsem šla do diskuse napsat, že jsem je poslala, dozvěděla jsem se smutnou zprávu, že osoba, pro kterou byly určeny se jich už bohužel nedočkala. I když jsem ji neznala, tak se mi to dotklo a uvědomila si, kolik věcí jen neustále odkládám a rozhodně bych neměla ... Neustále odkládám například Míšovo album či dopsání blogu.

Na večeři jsme s Mišem dělali bramborové placky. No "dělali", když jsem se chystala strouhat poslední bramboru, tak si Miš všiml, že se věnuji činnosti, která vypadá zajímavě a rozhodl se, že mě prostě musí od toho odsunout a pustit se do práce sám. Zmocnil se struhadla a pustil se do práce. I od té jedné brambory se stihl zapatlat "až za ušima" a když jsem ho přistihla, jak místo strouhání užírá ty nastrouhané brambory, tak jsem ho raději zase vystřídala. Ale placky nám chutnaly oběma.

Žádné komentáře: