sobota 26. ledna 2013

365/2013 - 26. - Pohádky před spaním...

Tak původně jsem si myslela, že dneska sem dám fotku Mišana, jak se "ohákne" když se chystá ven. Lépe řečeno, když on si myslí, že se chystá ven. Na domácí oblečení si ještě navlík vestu a v chodbě se nacpal do mých bot. Koupila jsem si totiž minulý týden nové zimní a Mišanovi se líbí, že do nich rychle vklouzne a jsou měkké a huňaté. Potom se usadil na židličce v chodbě, na klín  si položil svůj batůžek a čekal. Bohužel než jsem si stihla vytáhnout foťák, tak už boty neměl, batůžek byl odložen a židlička sloužila jako předmět k lepšímu dosahu do polic, do kterých ho nechci pouštět :-)

V policích pro změnu vytáhl cibulákovou soupravu na kávu, kterou jsme kdysi dostali jako svatební dar od mých kolegů. Pěkně ji rozložil na stole, posadil si na druhou židli medvěda a spolu "popíjeli" kafíčko.

Ale nejvíc zabodoval večer. Ve chvíli,kdy byl po umytí v pyžamu, tak si chvilku u mě na posteli prohlížel knížky. Pak jsem ho odvedla do pokojíčku, dostal pusu na dobrou noc a zavelela jsem spát. V první chvíli se na mě podívat, jestli to opravdu myslím vážně, pak rychle zmizel v obýváku. Než jsem se nadála, tak se vracel a s sebou si nesl čtyři knížky, které si hodlal před spaním prohlížet. On nechce číst ode mě, to je spíš vyjímečně, on si chce prohlížet. A když jsem viděla, co si přines, tak to jsem opravdu musela vyfotit :-)


Žádné komentáře: