čtvrtek 23. května 2013

365/2013 - 139. Venku

Neděle se dá shrnout do jednoho slova -VENKU. A nevím proč, ale Mišák se rozhodl,že ven jedině v puntíkatém šátku. Nosil mi ho celé dopoledne a chtěl ho mít uvázaný na hlavě. Nevím proč ho to napadlo, když má své dvě oblíbené kšiltovky. Ten šátek jsem mu totiž dávala loni, když mu jeho kšiltovky byly malé, než jsem koupila větší.
A odpoledne chtěl být venku a vzhledem k tomu, že svítilo sluníčko a bylo krásně, tak proč mu nevyhovět. Nejprve zahájil na písku. Skoro jsem měla šanci vyfotit fotku na téma - jeden z pěti smyslů - a to chuť, protože jako každé dítě ho musel okoštovat.

 Pak následovala oblíbená disciplina - běh s tatrou
 A poté ulovil u sousedů odrážedlo a vyrazil na projížďku po dvoře, co na tom, že kolena coural skoro po zemi. On byl nadšenej.
A šťastnej a spokojenej Miš je pro mě základ šťastného dne.

Žádné komentáře: