sobota 12. července 2008

3. 7. 2008 - Co žije na půdě...

Rozhodla jsem se, že dokud je půda neobyvatelná, tak si v ní udělám sušárnu. Část půdy jsem vyklidila, některé šňůry tam byly natažené, další nové jsem natáhla a nastěhovala na půdu i pokojový sušák.
Když jsem byla pověsit první várku prádla, tak jsem si všimla "potvůrky" na okně. Nakonec jsem usoudila, že jsem neuvěřitelně líná jít sundavat minoltu ze stativu a než bych ji přinesla, tak potvůrka zmizí. Tak jsem pověsila prádlo a vrátila se dolů.
Po doprání druhé várky mi to přece jen nedala a spolu s prádlem jsem si pro jistotu vzala na půdu i svou starou vykopávku. A vida, potvůrka tam stále byla. Na půdě je šero, takže světlo nic moc, při ISO 200 už je šum dost znát a při ISO 400 (u vykopávky maximum) to je úplná tragedie. A použít blesk taky nešlo. Tak jsem si holt chvilku hrála s clonou a časem, aby i při ISO 100 byla ta fotka aspoň trošku použitelná.

Žádné komentáře: