neděle 3. srpna 2008

2. 8. 2008 - Návštěva plná lásky

Dneska jsem měla návštěvní den. Na náš domeček se taky přijela podívat moje zlatá švagrová i s děvčaty. A tak jsme si užívali báječného dne.
Holky se raději klidily z cesty psovi, kterej se s nimi chtěl mazlit (ale je velkej, i když zlatej). Stejně ho nakonec obě drbaly.
A náš kocourek se snažil pro jistotu držet stranou od nich.
Pozor blíží se, nemám raději zdrhnout...?

Té mladší se přece jen povedlo aspoň malinko ho pohladit. Největší problém byl, že ona se k němu řítila rychle. Pak přece jen šla pomalu... a kocourek byl zvědavej...

Dobře pohlaď mě, ale opatrně...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Se slovy "či či" se pohybovala skoro celou návštěvu :-D

Leni

Anonymní řekl(a)...

nádherné fotky ještě hezčí kočička

Dadouch řekl(a)...

Týýýjo, tak to je PAN KOCOUR ;o) parádní fotka. Norreen moc na Tebe myslím a držím pěsti, měla jsem husinu, když jsem četla Tvůj bříběh. Chtěla bych Ti napsat tolik věcí, ale neumím napsat ta správná slova :o( Snad jen hromadu štěstí, hodně zdraví a prostě vše co k tomu patří. Mooooooooooooc Ti to přeji.....