čtvrtek 30. dubna 2009

Duben 2009

4.4.2009 oslavil Mišák první měsíc a já mám pocit, že to strašně rychle letí. A toho úplně malého miminka jsem si skoro neužila. A takhle jsme se v tom chladném dubnovém počasí vypravovali na procházky.


Ovšem vázací čepičky mladého pána rozčilují a tak jsem vytáhla jinou čepičku. Původně jsem řekla, že vypadá jak trpaslíček, ale pak jsem usoudila, že mi připomíná kdysi velmi oblíbené "lemmings".
A navíc se mu přestalo líbit v košíku, no jo není z něj dostatečný rozhled a nespokojenost dával najevo dost důrazně. A tak jsme mu pořídili lehátko, aby měl rozhled a mohl sledovat, co vlastně máma dělá.
A kromě žirafy, která byla vděčným společníkem už v košíku, se dalším nezbytným společníkem stal pejsek, kterého dostal jako dáreček od internetových tet.
Občas se začnou z ložnice, kde je postýlka ozývat před spaním divné zvuky a když jdu zkontrolovat co se děje, zjistím, že Mišák mlátí kolem sebe ručičkou a samozřejmě trefuje psí tlapku, takže mu pejsek povídá.

Žádné komentáře: