neděle 23. prosince 2012

... Volání ...

"Chtěla jsem Ti dnes zavolat a říct Ti, že Tě máme rádi, ale Tvé staré číslo již není aktivní. Zkusila jsem operátora, řekl, že je mu líto, ale to číslo pro mě nemá...."
Je to část ze statusu, který koluje na facebooku u lidí, kterým někdo chybí a chtěl by, aby byl s ním.  Já si hlavně u toho začátku vzpomněla na krásný článek "Telefon do nebe". Kdyby byla ta možnost zavolat aspoň na pět minut.  I když by mi určitě nestačily, chtěla bych toho tolik říct ...
... že náš vánoční stromeček je šíleně křivý a rozhodně není trendy, hraje všemi barvami, ale Míšovi svítila očička nadšením, když mi podával ty strakaté řetězy.
... že na něm jsou zvonečky, které jsme spolu s láskou vyráběli
... že Míša udělal ohromné pokroky a hlavně se zase vytáhl
... že ...
prostě těch že je strašně moc, ale ze všeho nejvíc bych ti chtěla říct, jak strašně moc mi chybíš...

1 komentář: