úterý 26. února 2008

Plamen v kamnech

Poté co jsem fotila plamínek v kamnech, napadlo mě vyfotit ho co nejblíž (skoro jsem se i s foťáčkem nastěhovala do kamen) a pak opět přišlo ke slovu řezání.

7 komentářů:

Pavlína řekl(a)...

Zachytit plameny je těžký..a mě se tahle fotka líbí..fakt bych do těch kamen koukala pořád :-)

Pro některé Ibu pro jiné Iva řekl(a)...

Nádherný plameny, fakt super záběr, moc se ti to povedlo

Gabiks řekl(a)...

Úžasná fotka. Já bych mohla doma fotit maximálně tak plamínek na plynovém sporáku ... i když - to by nemusel být zase tak špatný nápad, že jo :-D

mk řekl(a)...

Moooc pěkné! Už se těším, až si plamínek prohlédnu na lepším monitoru, ale i tady je nádherný.

klarissa řekl(a)...

miluju pohled do ohně a na vodu....paráda

Siťa řekl(a)...

tady se mi bude líbit :-)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Taky miluju plamínky, asi budu skrytej piroman :o))))