středa 6. února 2008

Zas něco nového...

... tedy nového pro mě a to Digiscrapbook.
S čarováním s obrázky jsem se setkala vícekrát, ale nikdy mě u srdce moc nevzalo. Vždy jsem patřila spíš mezi ty, kdo fotky upravují jen minimálně (myslím tím úprava jasu a kontrastu, drobné retuše, odstranění šumy, srovnání horizontu, odstranění červených očí apod.).
Ovšem když jsem viděla první LO, vzpomněla jsem si na alba, která mi vedla jako malé holce moje máma. Byla to klasická alba, kam se fotky lepily pomocí fotorůžků. Ale máma tam vždycky něco dokreslila, dopsala a díky tomu i při pozdějším prohlížení fotografií jsem věděla jaké to tenkrát bylo. K fotkám z pozdější doby mi ten vztah chyběl.
Díky tomu jsem se rozhodla, že přece jenom digiscrapbook nezavrhnu a zkusím to taky. A tak si dovolím tady zveřejňovat své první pokusy.