středa 25. června 2008

11. 6. 2008 - co dokáže fantazie

Když jsem byla u kamarádky, vyprávěla mi, jak si její dcerka dokáže hrát na "cokoli". Dokáže vidět krokodýla i v utrženém papíru. Shodly jsme se obě, že dětská fantasie je úžasná a my dospělí opravdu můžeme pouze závidět.
V dětství jsem asi měla velké štěstí, že jsem měla kolem sebe dospělé, kteří dokázali na naše dětské hry přistoupit. Dokázali pochopit, že koberec v prostřed místnosti je moře a proto buď musí chodit pouze kolem po linu, nebo plavat...
Při likvidaci jedné z krabic po stěhování jsem objevila "zbytečnou" starou váhu. Někdo by ji možná vyhodil, aby nedělala nepořádek, ale já to udělat nemůžu...
Pojí se mi s ní spousta dětských vzpomínek, vzpomínky na vánoční pečení... a i když jsem si s panenkami moc nehrála, tak pokud ano, hrála v tom úlohu tahle váha...
Byla to váha paní doktorky na vážení miminek, a tak teď zaujímá místo dekorace...

Žádné komentáře: