středa 25. června 2008

24. 6. 2008 - Velký poklad

Měla jsem chuť fotit, ale nějak jsem nevěděla co...
zvířata - těch už musí mít návštěvník blogu plné zuby ;-)
kytičky - nějak mě neberou
šperky - čeká mě hromadné focení o víkendu, tak to jsem náladu neměla

a proto jsem se rozhodla pro úžasný kousek staré techniky v mé domácnosti... V pondělí jsem mu totiž našla konečně to pravé místo.

Že by klíč od pokladu...?
No když se odemkne a poklop dá stranou, vyloupne se tenhle fešák

A co takhle pár detailů...


A ještě jednou ta samá fotka, tentokrát trošku "zestaršená"
No uznejte, není to vděčný objekt pro fotografii - a navíc neodmlouvá, že už zas fotím :D

3 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

Jedna fotka hezčí než druhá, stroj se mi moc líbí, hned bych takový brala domů.......

Jill řekl(a)...

Ty dvě poslední fotky se mi líbí asi nejvíc, hezký záběr.

skupca řekl(a)...

tak to se ti moooooc povedlo...nádhera......a taky inspiro,mám něco obdobnýho...jen budu muset počkat,moje mašinka je skříňová,a stojí na ní akvárko....... :o)))