úterý 31. ledna 2012

31.1.2012 - Ve znamení "lovu"

Tak jsem se rozhodla nový přírůstek otestovat i venku. A nepoučitelně jsem si vzala Minoltu na procházku spojenou s venčením psa. Který má dost nepěkný zvyk v tu nejméně vhodnou chvíli trhnout za vodítko a pokud je na volno, tak do mě strčit. A k tomu je potřeba samozřejmě připočíst i mé chyby a občas holt z foťáku nevyleze co by mělo :-).
A tak se dnešní den nesl ve znamení lovu, já se snažila ulovit nějakou pěknou fotku, pes se snažil ulovit mě. A co lovil Mišák? Větev, kterou pes vodítkem stáhl na cestu, protože se do ní původně zamotal.


A jak vidíte, tak se jí vůbec nechtěl vzdát, nakonec se mi ho povedlo přesvědčit.
Takže z procházky byli Mišák i Denny nadšeni a s lovem spokojeni, já už méně. A tak jsem aspoň doma zkusila ulovit "autoportrét". Inspirací mi byly fotografie na téma "oko", které měly některé účastnice projektu 52/2012.

Žádné komentáře: