sobota 28. ledna 2012

51. - splněno - 26.1.2012

Ráda vyřizuji reklamace a problémy se společnostmi jako je SEND. Bohužel při loňském stěhování, jsem si nebyla jistá, jestli jsem na svém účtu u společnosti SEND včas opravila adresu. Tím pádem mi chybělo u časopisu Korálki č. 5 z ročníku 2011, ve kterém byl i předpis úhrady pro letošní rok a já tím pádem neměla zařízené předplatné pro letošek, č. 1/2012 už vyšlo a tady mnoho možností tenhle časopis koupit není.

Během dvou dnů jsme měli vše vykomunikováno, č. 5/2011 jsem dostala v rámci reklamace, zároveň mi přišel emailem původní předpis předplatného a po jeho úhradě jsem obdržela č. 1/2012 a pro další rok mám předplatné vyřízené. Jo všechno bylo rychle a bez problémů vyřízeno, jen šlo o to se k tomu dokopat. Takže cíl 51 - vyřídit vše ohledně časopisu Korálki je splněn.

Žádné komentáře: