pondělí 23. ledna 2012

4/2012 - Abeceda kam se podíváš...

Zajímavé téma pro 4. týden - Písmena abecedy. Při písmenech abecedy by člověk měl mít přece spoustu nápadů, ale ouha, absolutně nic...

Potom jsem fotila věci po Mišákovi a teprve po jejich nafocení mi došlo, že obrázek na kapuci osušky jsou medvídci s písmenky a téma mám splněno. Je vidět, jak moc věcí dělám mechanicky a vůbec nekoukám, co zrovna dělám.
Takže osuškový medvídci:

Druhý den jsem byla s Mišákem na nákupu a ani jsem nepostřehla, že v obchodě popadl sáček s bonbony JOJO a hodil mi je do košíku. Zjistila jsem to až u pokladny. Původně jsem chtěla sáček odnést, ale nebyli to medvidci ani žížalky, papoušci .... Na sáčku bylo napsáno "Abeceda".
A doma jsem byla ráda, že jsem na fotku ulovila rychle aspoň tahle 4 písmenka, protože původně jsem jich měla odloženo sedm, ale malý pomocník užíral.

Ale stejně doufám, že dostanu ještě nějaký další nápad a hlavně zajímavá fotka, ne rychlý cvak z obavy, že mi prcek sežere fotografovaný objekt :-)

Žádné komentáře: