sobota 1. června 2013

365/2013 - 146. Chci sluníčko ...

Počasí je čím dál šílenější. Chtěla jsem zasadit libeček, který jsem si koupila na farmářských trzích. Ale v dešti se mi do toho opravdu nechtělo. Už proto, že by určitě asistoval pomocník a byl by zaručeně nastěhovanej v louži, blátě a jak čuně.
A doma vytahovat foťák jen tak, ten smysl moc nemá. Už chci sluníčko. A nejsem sama, i Siťa (PST Design) vyhlásila "sluníčkovou soutěž" o nový kit. V soutěží byla jediná podmínka na "ločku" musí být sluníčko. A tak jsem vytáhla starší kit Puntíkovaný svět, protože jsem si pamatovala, že je tam nádherný malovaný sluníčko. A fotky jsem vytáhla z archivu.
kredit: PST Design - Puntíkatý svět

Sice jsem kit nevyhrála, ale všechny účastnice nakonec dostali malý bonus k novému kitu Whiter Story, a tak i z něj jsem si musela něco malého vytvořit
PST Design - Whiter Story




Žádné komentáře: