pátek 31. května 2013

365/2013 - 145. A hurá na trh ...

Sobota - to je klasická cesta ráno do dodávky pro mléko a jogurty. Dneska to s paní od dodávky málem seklo. Když jsem začla kupovat v březnu jogurty v dodávce, tak jsem kupovala 2 velké jogurty. Ovšem tentokrát jich bylo sedm. Měla jsem totiž v plánu vyzkoušet domácí lučinu. A protože tam mají výborné, tak jsem se rozhodla, že mi budou stačit pouze jogurty, nebudu potřebovat smetanu.
Když jsme se vrátili, dal si Míša jogurt s čokolupínkama a mlékem k snídani a já dala jogurty na cedník do plátýnka, abych měla v neděli tu domácí lučinu.

Potom jsme vyrazili na farmářské trhy. Koupila jsem výbornou domácí ostružinovou marmeládu a jak pak Mišanovi chutnala na palačinkách.  A hlavně jsem si koupila libeček, abych ho zasadila do zahrádky a budu ho mít do polévky.

Mišák byl zklamanej, že už na náměstí nebyla autíčka, tak se usadil aspoň u vody a pozoroval fontánu.


Žádné komentáře: