středa 9. dubna 2014

9.4.2014 - Rozčarování

Děda si v úterý odvezl po logopedii Miše k nim a já vyrazila v klidu na úřad kvůli příspěvku na péči a žádosti o průkaz ZTP/P pro Mišáka. Musím říct, že přístup paní na úřadě mě velmi mile překvapil, ve všem poradila a pomohla a tak už jen se může čekat na návštěvu pracovnice na posouzení.

Ovšem doma mě čekalo malé rozčarování. Jak jsem psala už začátkem března, zapojila jsem se do soutěže "když dva dělají totéž". Uzávěrka měla být 31.3. a já fotku posílala 26.3. Na konci března vypukl trošku zmatek, když správkyně skupiny nestíhaly a tak se vyhlášení a umístění všech fotografií posílaných přes soukromé zprávy poněkud opozdilo. Neustále jsem se zastávala pořadatelek, že to je jejich dobrovolnost, že prostě toho mají hodně a určitě nikoho nepřehlédnou.
Proto mě hodně překvapilo, když jsem zjistila, že už byla vyhlášena vítězka a přitom můj náramek stále v soutěžním albu nebyl. Nepodezírám je z toho, že by chtěli cíleně můj náramek vyřadit, věřím, že opravdu byl ve zprávách přehlídnut. Jen mě to opravdu zamrzelo, zvlášť když jsem se jich celou dobu zastávala s tím, že můj tam také stále není. A nemrzelo mě to ani kvůli možné výhře - hrálo se spíš o drobnost a mě osobně šlo víc o to vyhecovat se a zúčastnit se. Mrzelo mě, že už jsem mohla náramek mít dávno zveřejněný u sebe a ne ho schovávat v šuplíku.

Ale stejně jsem ráda, že jsem do toho šlo, minimálně proto, že mi zůstal náramek v mé oblíbené barvě.

Žádné komentáře: