úterý 27. května 2008

15. 5. 2008 - Kočičí sny o Domově

Když jsme si přebrali klíče od baráčku, zjistili jsme, že tu máme malé nájemníky. Na půdě bydlela kočka a tři odrostlá koťata. Samozřejmě jsme při další cestě s sebou vezli spoustu kočičích granulek. Kočky to byly klasicky vesnické, pro granulky si došly, ale moc blízko k sobě nás raději nepouštěly. Časem jsme se mohli přiblížit asi tak na metr.
Když jsme se nastěhovali, tak se situace změnila, protože jsme si přivezli naše kočky Jasmínku a zrzka Matýska (ten se do týdne odstěhoval, bydlí ve vedlejší obci, párkrát jsme ho tam potkali). Během měsíce přibyl navíc do domácnosti Merlin. A naše Jasmínka je prostě kočka "bojová", v bývalém bydlišti se jí bál i kocour, který byl známý tím, že je agresivní rváč. S Matesem to uhrál na plichtu, Jasmíně se raději klidil z cesty. Bylo mi tedy jasné, že jestli tu madam zdomácní, tak dojde určitě k přerozdělení teritorií a priorit.
Jako první to zjistil velký asi 6kg mouratý kocour, který situaci vyhodnotil naprosto jednoznačně, vyklidil pole. Se sousedovic kočkou si ujasnila, že vzájemně smí jedna druhé přejít přes teritorium. A kočku s třemi koťaty jsme už na dvorku nezaregistrovali, jen na horní zahradě.
Ovšem všechny kočky tady nejsou rozmazlované jako ty moje dvě potvory, většinou jsou prostě venkovní a vyčesávají se pomocí probíhání chroštím.
Dneska jsem zaslechla mňoukání na okně a tak jsem vyrazila, že opět naší madam pustím domů a co nevidím. Na okně místo Jasmínky sedí jedno z těch tří koťat s výrazem v očích, který naprosto jasně říkal: "Víš, já chci taky mít u vás domov". No občas mu nechám venku granulky, ale dvě domácí rozmazlené potvory mi stačí...

Žádné komentáře: