čtvrtek 22. května 2008

Mezera

Předem se omlouvám za mezeru, která teď u mě na blogu vznikne.
Netušila jsem, že 16.5.2008 píši na nějakou dobu poslední příspěvek. Ale můj notebook se rozhodl, že ho to se mnou vlastně nebaví a přestal fungovat. Naštěstí je sice v záruce, ale než se reklamace vyřídí, bude to chvilku trvat.
Původně jednoduché řešení - přesednout k velkému počítači - nebylo až tak jednoduché jak vypadalo. U velkého počítače se pro změnu odporoučelo LCD (naštěstí taky v záruce).
Tak a nemám počítač a co teď, jsem vzteklá, nenaladěná a ani nemám chuť fotit, i když nějaké fotky mám, tak stejně nemůžu upravovat. Naštěstí včera večer přivezl manžel náhradní monitor. Staré CRT s max. rozlišením 1024x768 a lehce ladící do červena.
No na napsání textu, poslání emailu a přečtení zpráv to stačí, ale fotografie si opravdu upravovat teď netroufnu.
Člověk míní a technika mění, ale jen co to půjde, vrhnu se na úpravu fotek. I když mě to zpětně moc nebaví.

Žádné komentáře: