čtvrtek 29. května 2008

24. 5. 2008 - Lov na granule

Já vím, že fotky jsou trošku dost monotematické (šperky, a moje zvířena). Ale ne každý den je co fotit. A proto jsem vděčná i za takovéhle momentky. Náš kocour miluje tu chvilku, kdy jdu dosypat z kyblíku do misky granule.
Potom provozuje následující rituál. Nejprve ponoří čumák do kýble (no potopí se tam skoro celý), ochutnává jednotlivé granulky a vybírá si tu, na kterou má zrovna chuť. Když najde tu správnou, vyhodí ji z kyblíku na podlahu a skokem ji uloví. Teprve potom ji spokojeně schroupe. Obvykle to přestane bavit dřív mě než kocoura, ale tentokrát měl zábavy dostatek, protože já napřed musela vylovit foťák. (A protože skříťa nešlape a s pohotovostní vykopávkou si v umělém osvětlení doma nejsem jistá, musela jsem vytáhnout minoltu).

Žádné komentáře: