úterý 6. května 2008

6. 5. 2008 - Restíky

Protože přiznání je prý polehčující okolnost, tak se přiznávám rovnou, že nadpis není tak zcela pravdivý. Je 15.5.2008 - 14.46. Jenže já potřebuji doplnit restíky, které mám mezi 1. a 7. 5. A samozřejmě je nechci mít nověji. Takže přesvědčuji blog o tom, že momentálně je datum o 9 dní starší a já mohu vkládat fotky.
A doufám, že mi odpustíte...

4. 5. 2008 - Bláznivý kotě... aneb i já mám pampelišku
Ano konečně jsme našemu kocourovi otevřeli okno, kterým se mu ztrácí kočička, aby mohl vyrazit ven sám a bez vodítka.
Plán byl následovný: Popadnout minoltu, otevřít okno, rychle vyběhnout ven a zkusit stihnout vyfotit kocoura, který zkoumá okno a jde ven a pak fotky jeho průzkumu.
Realita byla malinko jiná. Prvni tři body problěhly přesně podle plánu, ovšem čtvrtý bod tak jasný nebyl. Náš Merlin, který je obvykle zvědavec a u okna sedí první, zůstal sedět v kuchyni pod stolem a tvářil se, že ho to okno vůbec nezajímá. Asi tak po čtvrt hodince se rozhodl na něj vyskočit a zjistil, že tentokrát se mu povedlo projít ... tak takhle to ta kočička dělá. Nějakou dobu opravdu to okno zkoumal (podle mé původní představy) a mě se povedlo ulovit pár fotek. Pak seskočil dolů a já už skoro nestíhala...
Mouchy, motýli, pampelišky, hromada dříví ... prostě spousta zajímavých věcí, které bylo potřeba prozkoumat. Při pozorování kocoura jsme se s manželem srdečně bavili a povedlo se mi ulovit spousta fotek.
Ale protože bych se ráda vyhnula přílišné monotematičnosti blogu (ty fotky jsou zajímavé především pro mě, jinak je to jen "kočka v trávě"), vkládám pampelišku, kterou jsem stihla vyfotit, zatímco jsem čekala až kocour vyleze ven.


... ale stejně si neodpustím jednu fotku, která se u mě opakuje. "Starý plot" - tentokrát focený venku ze schodů na půdu (zatím byl většinou z kuchyňského okna)



5. 5. 2008 - Sklo, srdce a spirálka
Prý by projekt měl také vypovídat o tom, co člověk zrovna dělal...
Docela velkou část dne jsem trávila tím, že jsem malovala sklíčka na šperky. Nepřestává mě fascinovat, jaké vzory dokáží vykouzlit barvičky, když se do sebe vzájemně vpíjí. Pak obvykle místo dalšího malování sedím a koukám na ně. Pravda, na začátku se jim musí trošku pomoc a dát základní tvar.


A další část dne jsem se, krom jiného, snažila foťáku vysvětlit, že opravdu chci zaostřit na to srdíčko, tak aby byla vidět spirálka a ne na tu stužku nad ním.
Světlý proužek na srdíčku není chyba, ale efekt, díky kterému se těmto korálkům říká "kočičí oči".

6. 5. 2008 - Kurz
Fotografie, které budou "pouze" dokumentační o mých kurzech se tu prostě objevovat budou. A já pevně doufám, že pravidelně. Tenhle se konal 6. 5. 2008 v pražském obchodu Rooya.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Norreen,
konecne jsem se dostala k tomu, ze se podivam na fotky z kvetnoveho kurzu. Chtela jsem se zeptat, zda mas jeste nejake na webu, nebo vzdy dava jednu jako dokumentaci. Mej se hezky, ahoj ledni-medvidek