čtvrtek 29. května 2008

16. 5. 2008 - zpátky do školy...

V současné době bydlím v malé obci a pevně věřím, že zde již zůstanu. Když jsem se tu byla podívat ve škole, překvapilo mě mile, jak moc jsou zde aktivní a jak se snaží dětem vymyslet různý program. A protože jsem kontakt na paní ředitelku dostala právě kvůli svému tvoření, tak slovo dalo slovo a 16.5. v rámci pracovní a výtvarné výchovy jsme s dětmi korálkovali. Děti poznali dalšího koníčka a určitě to nebyla poslední akce, které se ve škole zúčastním.
Děkuji paní ředitelce, že mi to umožnila.

Některé děti to vzaly jako běžnou pracovní či výtvarnou výchovu, jiné byly nadšené a účastnily se dalšího korálkového tvoření i po škole.


A zatím co šly v pauze na oběd, já si vyfotila krásnou kvetoucí fialku, kterou tam mají.

To jsem ještě netušila, že fotky nebudu mít kam stáhnout a nebudu mít nejmenší chuť cokoli dalšího fotit...

Žádné komentáře: