sobota 14. prosince 2013

11.12.2013 - Na cestách ...

Někdy je čas, kdy dojde na věci, do kterých se člověku opravdu nechce, ale udělat se musí a tak jsem vyrazila do Prahy zařídit nějaké věci, které jsou přece jen nepříjemné.

Ale i ty nepříjemné věci mají své světlé stránky. Cestování do Prahy zařizovat věci po úřadech spolu s Mišákem je taková mírná utopie. Proto Míšu hlídala babička s dědou a já jela sama. A když už jsem zařídila to nepříjemné, tak jsem vyrazila na procházku po korálkových obchodech. Vlastně jsem byla jen ve dvouch.

Nejprve jsem vyrazila do Robinsona, takový ostrov klidu v centru Prahy. Cestu jsem si tam plánovala už dlouho, ale než jsem se tam dostala. Samozřejmě bych určitě potřebovala úplně všechno... Nakonec kromě korálků, které jsem chtěla původně jsem si koupila i tzv. "pohanku", které rozhodně nešlo odolat. Jen nějak nebylo jasno co s ní, já přece neháčkuju...
A kousek od Robinsona sídlí i pražská Rooya a tenhle obchod jsem nemohla před vánoci prostě vynechat. A potěšilo mě, když jsem v rámci výzdoby našla na stromečku "své" hvězdičky.
Na trzích jsem nakoupila drobné maličkosti, co mají potěšit a potom se zastavila u kamarádky v práci. Příjemně jsme si popovídali.

Takže i to že jsem původně jela vyřizovat nepříjemnou věc se obrátilo v celkem příjemný den.

Žádné komentáře: