pátek 20. prosince 2013

20.12.2013 - Milé překvapení ...

Někdy bývají překvapení nemilá, ale tohle bylo prostě skvělé. No ono to vlastně začalo o den dříve. Kdy zvonil telefon a volala mi kamarádka. Prý jste zítra doma, my bychom asi přijeli, zítra ti to ještě potvrdím. A ono to vyšlo.
Měla jsem ohromnou radost, protože, i když jsem s nimi v kontaktu téměř denně díky internetu, osobní návštěva je moc milá. A byl to pro mě jeden z těch nejlepších vánočních dárků. Skvělý den s lidmi, které mám ráda. Tetu Míšu má Mišák rád a tak jí neustále posílal autíčko.


Spolu s ní dorazila i její mamka, kterou jsem neviděla přes rok

A dcera Kačka, kterou si pro změnu Mišák uzurpoval pro sebe

Poté co návštěva odjela jsme ještě s Miškou stihli dojít na poštu pro posledního ježíška. A docela to i odsejpalo.

Žádné komentáře: