středa 18. prosince 2013

18.12.2013 - Vánoční pečení

No vlastně už jsem nepekla, jen jsem si na tohle téma vytvořila vánoční scrap. Udělala jsem si totiž radost a pořídila si krásnou novinku od et designs - snowy christmas a tak jsem ji musela hned použít.


no a mezitím jsem se zasmála u vtípku kolujícího na Facebooku.

Vánoce z pohledu trestního zákoníku - sliby, že přijde Ježíšek: šíření poplašné zprávy. Paragraf 357 TrZ - až 2 roky - "Když budeš zlobit, dostaneš!", vydírání. paragraf 157 TrZ - 6 měsíců až 4 roky - "Když budeš hodný, od Ježíška dostaneš..", podplácení, paragraf 332 TrZ - až 2 roky - Lití olova: činnost, která může způsobit újmu na zdraví. Paragraf 148 TrZ - až 1 rok - Otevření dopisu Ježíškovi: porušení listovního tajemnství. Paragraf 181 Trz - až 2 roky - Podle starého trestního zákoníku: - Výroba vaječného koňaku: nedovolená výroba lihu, paragraf 194a - až 1 rok vězení!

Žádné komentáře: