sobota 21. prosince 2013

21.12.2013 - Nový hit

Míša poslední dobou střídá oblíbené pořady a pohádky. No hlavně že už to není Tomáš. Sice uznávám, že tenhle seriál je moc pěkný, ale časem opravdu leze na nervy. Navíc u Tomáše jsou postavy statické a nijak ho nevedou. U hraných pohádek, nebo i animovaných, ale takových, kde je jasný kdo mluví a má jasnou mimiku se Míša snaží opakovat. A tak spolu prostě sledujeme pohádky.

Ovšem ve chvíli na dotaz co chce za pohádku místo výběru DVD pronesl slovíčko "Tádyt" jsem byla opravdu naprosto vedle. Otázku jsem zopakovala a Mišák s jasným výrazem, který říkal "jak může tak geniální dítě mít tak tupou matku" svou odpověď zopakoval. Najednou mi naskočil páteční rozhovor ... kdy Kačka ukazovala Miškovi obrázky na mobilu a po chvíli prohlásila - Jé Míšovi se líbí TARDIS :-). Ano Mišák opravdu vyžadoval Pána Času. Netuším, kdy postřehl, že se na něj dívám a zejména jeho úvod, protože nejvíc ho zajímala právě znělka.

No zkuste namítnout, že to není seriál vhodný pro pětiletého kluka. Navíc existují rozhodně nebezpečnější pořady, které jsou jako dětské označovány. Třeba "Na vlásku". Princezna ohánějící se pánvičkou a likvidující s ní padouchy není dobrý příklad (některé věci zvládá napodobovat poměrně rychle, jen po ruce nejsou padouši, ale já). Navíc při puštění Pána času jsem si odpočala od poslední fáze, kdy jsem poslouchala buď "lala píseň" nebo výkřiky Moulikooo. (Měli jsme šmoulí období).

Žádné komentáře: