sobota 7. prosince 2013

4.12.2013 - Návrat do dětství...

Blíží se Mikuláš a co si já pamatuji z domova, tak vždycky po Mikuláši se začínalo péct. Letos jsem se rozhodla, že pro změnu péct zase budu. Když byl Mišák tak nadšenej z matlání těsta na perníčky. Jen to nebudu přehánět, vezmu dva druhy a končím. Udělala jsem ta dvě těsta (no vlastně pekárna udělala, já nějak nemůžu hnout pravou rukou) a rozhodla se pro relax. Mišák držel dohled nad pekárnou, chtěla jsem to vyfotit (i jsem se snažila), ale vždycky zdrhnul :-)

Večer jsem připravila ještě balíček na druhý den a pak jsem se rozhodla vypnout a zkusit trochu relaxovat. A tak jsem si uvařila kafe a vrátila se do dětství, do doby kdy přede mnou neobstál vcelku žádný kus papíru, ve chvíli, kdy jsem do rukou dostala nůžky. A tak jsem jen tak seděla, skládala papír a vystřihovala vločky. Jen se mi je večer už nechtělo fotit...

Žádné komentáře: