pátek 25. ledna 2013

101 za 1001 - Listopad a prosinec 2012

Já vím, že v úkolech je průběžná aktualizace jednou měsíčně, ale když jsem cíle vlastně v průběhu listopadu a prosince sestavovala, tak jsem vlastně aktualizovala průběžně. Takže teď takové shrnutí za listopad a prosinec. Pak už to bude jednou měsíčně a nejpozději do 7. toho následujícího

Listopad, prosinec 2012
Splněno:
12. Původní úkol - srovnat knihovnu a vyřadit knížky, které nechci, jsem rozdělila na dva (12.  a 13). Dvanáctku mám splněnou. Při vybalování po stěhování, jsem probrala krabice s knížkama, všechny jsem vybalila a knížky, které nevyužiji jsem buď darovala, nebo dala do antikvariátu.

28. Projekt 52 má teď samostatný blog, kde jsou fotky z nového roku a kam pomalu doplňuji i chybějící témata z roku 2012.

55. Doktor pro Mišáka. Díky tetě Lence máme zařízeno. Doporučila nás k paní doktorce, ke které chodí ona sama s děvčaty. A musím říct, že paní doktorka je evidentně pečlivá jako lékařka a zároveň je velice vstřícná, ochotná a chápavá jako člověk. Leni děkuju.

63. Uplést si bambulkovou šálu. Tak tu jsem stihla ještě před vánoci a ne jednu, ale hned tři, ty druhé dvě donesl ježíšek neteřím. Tu svojí jsem fotila do 52/2012 - téma 52. Jedna znova. Vybrala jsem si téma modrá.

64. Zajistit si obvodního doktora v místě. No vzalo rychlej spát, protože jsem chtěla nastoupit aspoň na brigádu a tudíž jsem nutně potřebovala zdravotní prohlídku. Doktorka je daleko (ani ne tak na km, jako na způsob cestování) a sladit to s Mišákovýma vyšetřeníma dost dobře nešlo. A tak zas jednou úkol, který byl splněn, protože prostě jinak to nešlo.

91. Penzijní připojištění jsem stihla opravdu na poslední chvíli. Tak abych ho měla postaru.

Splněno částečně - cíle, které jsou spíše průběžné
1. Stanovit 101 cílů, stále nejsou komplet, ještě dva chybí, ale ono určitě vyplynou ze situace
6. Zatím jsem si stanovila zony a snažím se držet 15 minut denně v danné zoně. Doufám, že příště už zařadím do průběžných
8. 1x měsíčně vyhazovací den - no tak zatím to vypadá na 1x za dva týdny. Doufám, že příště už bude v průběžných
27. Splněno částečně, stránky jsou založeny, zatím bez obsahu
42. Zatím splněno částečně. Část věcí už mám srovnanou i popsanou. Část ještě čeká
44. Předplatné na rok 2013 zařízeno (1/3)
45. Bead & Button na rok 2013
56. Logoped zatím objednáno na první termín v lednu, tedy splněno částečně
57. Mišák odborná vyšetření - zatím dětský psycholog, foniatrie, objednána kardiologie, logopedie
60. V prosinci jsme zvládli hned dvě mikulášské.
61. Úkol splněn v podstatě jen na prosinec, kdy jsem měla brigádu. Ozvou se až budou chybět lidé
67. Postupně doplňuji témata
74. Bych spíš změnila na procházku či akci, kdy vím, že budu hodně fotit. V prosinci jsem takhle pojala obě mikulášské
82. Splněno částečně, přešla jsem plně na elektronickou, ale chci přestat úplně.
83. Zatím je to 3/101 a docela tematicky rozptyl :D
- J. Kulhánek - Vyhlídka na věčnost
- Z. Jirotka - Saturnin (toho bych mohla v podstatě psát pravidelně, to když nevím co a potřebuji se odreagovat, tak je to knížka po které sáhnu)
- G. Chevallier - Zvonokosy ("zničte pisoár..." - myslím, že netřeba představovat)

Průběžné úkoly 
2, 3 - průběžná kontrola v sešitě i na webu
17 - každou neděli
25, 29, 30 - probíhá
36 - nainstalováno, nastaveno a hlídá se a spouští automaticky






Žádné komentáře: