středa 23. ledna 2013

365/2013 - 19-21 - tak nás bacil bacil

Na sobotu 19. 1. 2013 byl naplánován tradiční novoroční punč v Rooye. Věděla jsem, že budu mít Míšu doma, ale chystala jsem se vyrazit i s ním. Těšila jsem se, až se potkám s lidmi, které jsem dlouho neviděla, které mám ráda a mezi kterými mi bývalo dobře. Nakonec se nejelo nikam. Míša opravdu chrchlal hodně a navíc celý den polehával, takže už v pátek večer jsem věděla, že nepojedem.
Sice mě to mrzelo, ale zdraví je přednější a i když občas u sebe na to zapomínám, tak u Mišáka ne. Ten byl celý den rozmrzelý odpovídajícně stavu - posedával, polehával a vlastně ani v neděli to nebylo o moc lepší. Pospával i přes den  a večer zaplul v 7 do pokojíčku a za chvíli spal.

sobota

neděle

V pondělí už mu bylo líp, rýma zmizela, teplota taky, jen ještě trochu kašel. Za to pro změnu přepadl bacil mě v plné míře. Ucpanej nos, zalehlý uši, a ve finále večer teplota, která se rozhodla vyrazit do výšin. A tak ve chvíli kdy jsem si uvědomila, že nemám fotku, tak jsem jen rychle vyfotila nezbytného společníka na dobrou noc.


1 komentář:

skupca řekl(a)...

ten paralen.... :o))))) u nás je na poličce kde mám nepotřebnější věci,abych ho nemusela lovit z lékárničky....když nemarodí jedna,marodí druhá :o/