pátek 25. ledna 2013

365/2013 - 23. Vůně cibule ...

... dovolila jsem si vypůjčit název filmu, na který si pamatuju z dětství. A kdo ho někdy viděl, určitě na pana Cibuláče v podání Franca Nera a jeho labužnické chroupání cibule nezapomene. Cibulí bojoval proti padouchům ...


Nemám tu padouchy, i když jo asi by se nějací našli, ale na ty by mi cibule nestačila. Ale v zoufalství už jsem se rozhodla pomocí cibule bojovat proti suchému kašli, z kterého už jsem byla opravdu zoufala. Takže nadrobno nasekat cibuli, pěkně prosladit (nebyl med, takže cukr), počkat až pustí šťávu a pak ji postupně užívat.
Míša se tvářil, že ho chci určitě otrávit, když mu místo jeho sirupu dávám tohle. Ale zabralo to, oběma.


2 komentáře:

skupca řekl(a)...

zabírá to spolehlivě,dokonce mám spešl plastovej cedníček na prokapávání :o)

Ali řekl(a)...

Taky na cibuli nedam dopustit.