sobota 19. ledna 2013

365/2013 - 15. modravá...

Dneska (15.1.) jsme byli s Míšou na skupině pro děti s podezřením na PAS a děti s poruchou komunikace. Čekala jsem, že bude vyvádět ve chvíli, kdy maminka zmizí ze dveří, ale nebylo tomu tak. Míša tam bez jakýchkoli problémů zůstal. Jen jak je jeho dobrý zvykem opět nespolupracoval. Ale prý se zaujetím sledoval, co dělají další děti a odpor nejevil, tak snad je šance, že příště spolupracovat a hrát si bude.

Potom jsme se zastavili u Lenky, slíbila jsem jí vyfotit nádherné deky, které ušila pro svoje holky k vánocům. A já pro změnu mohla konečně vyfotit hvězdu, kterou jsem dělala pod stromeček pro ni a už jsem to před vánoci nestihla.

Potom si Míšu odvezla babička. Tam se těšil, obvykle pomáhá uklízet dědovi sníh, jenže po pondělím courání po Praze se dostal teplotu a začal trochu chrchlat, takže dovádění ve sněhu se nekonalo.

Žádné komentáře: