čtvrtek 24. ledna 2013

"Srdcovka" vzniklá omylem...

Občas se stane, že některá fotka, která se později stane srdcovkou vznikne omylem. Nebo spíš neplánovaně. Tahle je toho důkazem, vznikla, když jsem se snažila nafotit jeden z restů projektu 52 - téma 44 Čísla.
O Míšákově asistenci při stavění a bourání číselné věže jsem tu už psala. O asistenci při focení věže ani nemluvím. Zejména, když usoudil, že potřebuje vše vidět ze stejného úhlu a nacpal mi hlavu před objektiv a koukal na věž pěkně z toho samého pohledu, nebo strkal hlavu tak, jako by chtěl skrz objektiv vidět mě. A protože se mu to občas povedlo zrovna při stisku spouště, tak vznikla samozřejmě spousta fotek nepoužitelných.
Některé jsem smazala hned, ale včera jsem si sedla k adresáři a že smáznu i ty ostatní, co nejsou ono. Navíc jsem si nainstalovala plugin do zonera a chtěla jsem si práci s ním otestovat a to raději na nějaké nepovedené.

A tak jsem jednu takovou našla a začala zkoušet filtry a najednou na mě vyskočilo něco, co mě chytlo za srdce. A tak jsem ji jen ještě trochu ořízla. Pořád má spoustu chyb, vím o tom. Ale je to moje "srdcovka". Vím, že Mišák se směje hlavně očima.


2 komentáře:

Korfela řekl(a)...

Míša je boban malej ... pohlaď ho za nás ju ... a jsi šikula, že takhle zkoušíš ...

skupca řekl(a)...

srdcovka beze všech pochyb :o) jen počkej,až těma vočadlama začne okouzlovat slečny :o)) budeš potřebovat kulometný hnízdo na komín.... :o))))))