neděle 20. ledna 2013

365/2013 - 16. Změna je život ...

Tak už jsem přestěhovaná i oficiálně. Byla jsem na úřadě vyřídit si trvalý pobyt, změnu stavu a hlavně nový OP. Jo aktuální je hned bez dvou rohů a k tomu mám dva papíry.
Ráno jsem se stavovala u Lenky. Jednak mi ještě v úterý odpoledne psala, že má ušitý knoflík a já ho slíbila vyfotit, tak jsem si ho byla vyzvednout. A taky jsem jí poprosila, jestli by mohla vzít pondělní zprávu z vyšetení paní doktorce, když tam bude mít cestu.

A když už jsem věděla, že půjdu na úřady a nechat si dělat novou občanku, tak jsem vyrazila i ke kadeřnici a rozhodla se k trošku razantnější změně. (A pokud se vám nezdá můj výraz, tak zkuste se fotit před zrcadlem, ve kterém se snažíte sledovat, cože je na tom displeji fotoaparátu).
A protože odchod od kadeřnice jsem trefila přesně do polední pauzy, zašla jsem si na tu nejlepší horkou čokoládu co znám. A po vyřízení všeho jsem se prostě tak procházela a snažila se s minoltou dohnat některé resty z 52/2012.
Cestou domů jsem si ještě došla na poštu pro balíček ze Spirály a odnesla kamarádce spravený náhrdelník.

Žádné komentáře: