středa 23. ledna 2013

365/2013 - 22. Když vikingové útočí ...

... teda jeden viking.
To je tak, když už je prcek mimo pokašlání v pohodě, takže nepospává, nepolehává, tak je mu úplně jedno, že maminka má 38 a je ráda, že reaguje na světlo.

A tak vyhrabal dárky, které dostal od ježíška a přišel s bezvadnou zábavou. Mě přinesl pirátskou šavli a klobouk, sám si vzal vikingskou helmu  velkej meč a dal jasně najevo, že teď je čas na souboje. Moc velké pochopení pro to, že maminka mimo bojů vyndala taky foťák, teda neměl, ale nakonec se mi pár fotek v té bitvě ulovit podařilo.
A tak tady jeden viking, který vypadá na fotce spíš jak zapálený fanoušek
V první chvíli jsem uvažovala o atentátu na ježíška, jeho štěstí, že bydlí v Brně, což je odsud trošku z ruky. A pak jsem si řekla, že je to rozhodně lepší, než kdyby měl Mišák bubínek či jiný kravál vydávající nástroj a obšťastňoval mě vyluzováním nepříjemných zvuků. :-)

Žádné komentáře: