úterý 15. dubna 2008

14. 4. 2008 - Kočičí zákony...

Po nějaké době jsem opět vytáhla úžasnou knížečku "Murphyho zákony a domácí zvířata".

Zákon relativity času
kočka se ve vaší domácnosti pohybuje tak samozřejmě, jako by tu bydlela odjakživa.
Hausův dovětek k zákonu relativity času
Po dvou dnech pobytu kočky ve vaší domácnosti získáte pocit, že tu kočka skutečně odjakživa bydlí.
Zákon korupční
Pokud kočka vrní, znamená to, že je s vašimi službami spokojená. Je to stejné, jako když dáte číšníkovi spropitné.

Tak snad jako majitelka (majetek) dvou koček jsem obstála. Naprosto chápu ten hypnotizující pohled, kterým Jasmínka říká - to okno je jen pootevřené a já chci abys ho otevřela, protože je tam sluníčko a chci se vyhřívat venku. A stejně tak soustředěný Merlinův pohled na kliku. Je totiž přesvědčen, že tentokrát na to přijde a zjistí, jak se tý kočičce tím oknem podaří odejít a půjde taky... Snad někdy příště, dneska to ještě stále nestihl.
A mě se zas jednou vyjímečně povedlo chytit to kouzlo okamžiku, kdy jsem rychle vylovila Minoltu.citované úryvky jsou ze zmiňované knížky Murphyho zákony a domácí zvířata

5 komentářů:

Mony řekl(a)...

Krásný záběr koček...mě se to nikdy nepodaří..jedině za úplatu . Jinak ti naši vůbec nechtěji pózovat. Zvířátka já můžu..takže krásná fotka.

Lucka73 řekl(a)...

Pěkný!!! Fakt pozují jako na povel :o))

milu řekl(a)...

krásné čičiny i fotka

dib řekl(a)...

to je dvojka :-)))

Dadouch řekl(a)...

Fotečka super a tu knížku musím sehnat mamině, je to milovnice zvířat, hlavně koček :o)))