úterý 29. dubna 2008

28. 4. 2008 - co s lidmi udělá soutěž...

Z některých zvládá dělat i lehké cvoky, kteří vymýšlí co by tak mohli. No a já se rozhodla, že do probíhající soutěže na téma zrnka, musím po rýži vyfotit čočku, ale naklíčenou. Samozřejmě mě to napadlo na poslední chvíli, takže jsem hodila čočku na mokrou vatičku a doufala, že naklíčí včas. A hurá v den uzávěrky, měla klíčky, tak aby vůbec byly hodny focení.
Jsem ráda, že existují soutěže, které z lidí dělají "cvoky" a jsem ráda, že existují lidé, kteří se těmi cvoky rádi stanou. A tady jedna "nesoutěžní čočka".

A tady pro změnu doklad o tom, že jsem vážně "cvok". Čočku jsem totiž fotila na papírové kuchyňské utěrce položené na talířku a přitom mě napadlo, že ta utěrka má rozhodně zajímavou strukturu a bylo by škoda nevyfotit i tu. Dřív by mě asi nenapadlo, fofit něco tak "obyčejného" jako je kuchyňská papírová utěrka.


Tak aspoň vidíte co dokáže s lidmi dělat soutěž nebo projekt...
Díky za to

3 komentáře:

kaciia řekl(a)...

Utěrka vede!! :)

Iva Veselá řekl(a)...

Čočka je náhodou perfektní, doufám, že jsi ji poslala do soutěže.

Lucka73 řekl(a)...

obojí se suprácký!!!!!!

A já zrnka teda jaksi ejště... ale pozor - dneska jsem zakoupila kafe!! :oDDDDDDDD