sobota 19. dubna 2008

Střípky

Dneska jsem se k focení nějak nedotala, tak jsem asi zkusila upravit včerejší rýži.
Převedeno do černobílé a přidáno jemné zrno. Nevím, která se mi líbí víc.


A potom jeden střípek ze 14.4.2008

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tvé fotografie jsou něco úžasného,krásného moc povedeného

milu řekl(a)...

rýže je moc fajn

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

jéje to je nádherný oboje. už jsem tu dlouho nebyla, měla jsem moc práce jinde :-) tak jdu prohlížet co dalšího jsem prošvihla na svém oblíbeném fotoblogu :-)

Dadouch řekl(a)...

Krásné fotky, rýže je supeeer

Lucka73 řekl(a)...

to "chmejří" (bo co to je..) - to je povedený!!

Sarah řekl(a)...

Já nevím, ony jsou obě verze rýže parádní. Jen je zajímavé jak jinak působí. Teda, ta chlupatá chlupatost je zajímavá, jen nevím jestli se jí nemám bát :-)

Ro řekl(a)...

nějak si nemůžu mezi barvou a čb vybrat, obojí má něco do sebe. Ovšem nejúžasnější je to sypání...