čtvrtek 3. dubna 2008

3. 4. 2008 - za oknem...

Dneska to bylo spíš o focení těch mých závisláčků. Ale když jsem pouštěla naši kočku domů (chodí v zásadě jedním oblíbeným oknem), tak jsem za ním viděla tuhle nádheru, které jsem prostě neodolala.

10 komentářů:

Monča řekl(a)...

to jsou perfektní barvičky...

Lucka73 řekl(a)...

WAUUU - krásný a ten plot, jak kontrastí - fakt parádička....

čiřikaví řekl(a)...

tak to se ti moc povedlo - s tím plotem to vytváří zajímavou atmosféru !! fakt dobrý :)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak ta je moc pěkná, to je pošušňáníčko pro oko! :-)

Gabiks řekl(a)...

jůůůůůů, to jsou barvy ...

Iva Veselá řekl(a)...

Krása, nádherné barvičky

kaciia řekl(a)...

Moc hezký!! Romantika :)

dib řekl(a)...

nádherné růžovánky.. už dlouho jsem je neviděla.. ovšem ten plot jim dodává originality i síly..

katcha řekl(a)...

Tak tohle se mi moc líbí...krásná nostalgie

Ratu řekl(a)...

parádní:-)