úterý 29. dubna 2008

Motorkář ... aneb hry s programy

Tak nám na diskusi proběhl nápad (stejný nápad od 3 lidí), hodit vždy do placu, některou fotku k úpravám a podívat se, jak se s tím poperou ostatní.
První fotku hodila do placu IBU (děkuji) a tak došlo na hraní.
Originál motorkář od IBU



Přiznávám, že u všech fotografií jsem dost ořezávala. První dvě fotky jsou kompletně upravovány pomocí ZPS9 Profesional.


Varianta č. 1 - no asi jsem se nedržela moc reality. Pohrála jsem si trochu s teplotou barev, křivkami a úrovněmi a tohle je výsledek. Manžel prohlásil, že motorkář vypadá spíš jak pátý jezdec apokalypsy.
Varianta č. 2 - tady jsem se snažila aspoň trošku o realitu. Fotku jsem ořízla o něco míň a při úpravě v teplotách barev jsem nenastavovala cíleně takové rozdíly.

Varianta č. 3 - poté co můj manžel pronesl onu poznámku o pátém jezdci z apokalypsy, stihl ještě další poznámky, že ta moje úprava je spíš "ilustrace k hororu" a v červené barvě by to byl jasný upír. A tak jsem neodolala vytvořit ještě "upíří variantu". Z první fotky jsem odřízla rámeček, obarvila ji na červeno (tentokrát v GIMPu) a opět v ZPS9 přidala rámeček.


Varianta č. 4 - když už jsem otevřela GIMP kvůli dobarvení předchozí fotografie, zkusila jsem si upravit fotku i v něm. Postupy už si opravdu nepamatuji. Ovšem ořez a rámečky jsem opět udělala v ZPS9. A i když jsem s úpravou docela spokojená, zatím se mi na základní úpravy fotek stále ZPS9 osvědčuje.

2 komentáře:

Iva Veselá řekl(a)...

Marti ten druhý motorkář je prostě úžasný ... moc se to povedl doladit

Michaela K. řekl(a)...

no clovek by neveril co se z toho da udelat, parada