středa 16. dubna 2008

15. 4. 2008 - Dračí slet

Když se projekt ubírá kudy chce, je čas na poplakání kamarádce na rameni...
A protože já znám na tohle jeden základní lék, celá debata se zvrhává k 2mm kulatým skleněným potvůrkám zvaným rokajl.
A výsledek ... po delší diskuzi odchází kamarádka motat myšky a já slibuji, že druhý den určitě vyfotím pro ni dráčky, které jsem kdysi dělala.
A protože sliby se mají plnit, dnešní fotka do projektu vypadá na "Dračí rande".

6 komentářů:

katcha řekl(a)...

už jsem dneska někde na ty zminované myšky narazili,dráčkové krásní,pošli je Jarceb1,bude určitě nadšená,je to krásná práce

Ratu řekl(a)...

tak to je síla, ty jsi fakt hračička umělec - šílená kombinace:-))))

Mony řekl(a)...

Ty jsi teda drak na korálky...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

nádherná práce!

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, já čumím jak puk 8o) Ty jsou božíííí

Ro řekl(a)...

Ty mi dáváš, Johaně jsem je dlouho utajovala, ale dnes je zahlédla, takže hádej, co dělám .... :-) A dokonce jsem i drát vytáhla, páč jinak nevím, jak bych křídla tvarovala. Jen holt bude dráček zase zelenej - no co, to se k němu hodí.