úterý 8. dubna 2008

Přívěšek "Znouzectnost"

Už strašně dlouho si říkám, že bych měla tenhle přívěšek přefotit, protože z původní fotky není výřez podle mého a tenhle šperk je můj oblíbený. Jsem jak se jemně říká "poněkud prostorově výraznější" a jemné šperky na mě zanikají. Vznikl vlastně omylem, a proto ho můj manžel nazval říká "znouzectnost".
Neměla jsem dost korálků stejného typu a tak jsem vyrobila jen tři jednotlivé lístky, které jsem zahákla do sebe. Tenhle přívěšek používám i místo podpisu.

8 komentářů:

katcha řekl(a)...

Jéééé,to je krásný,fotka i šperk,jsi šikulka,obojetná....nebo spíš všestranná....

Ro řekl(a)...

Tak ten se mi fakt líbí moc a hodně a tahle fotka je lepší, než tu, co jsem kdysi viděla v fotogalerce, tam nebyl moc rozeznatelný, takže mě to nezaujalo.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

šperk je bezvadnej je to skvělá reklama, už se chytám a chci si u tebe objednat!!!! fotku bych ještě malinko zvýraznila jasem nebo kontrastem

Mony řekl(a)...

perfektní práce...nevím proč , ale připomíná mi to secesi (tuším že se tomu tak říká)

Sarah řekl(a)...

Jé, ten je krásnej. A pěkná fotka. Asi by šla ještě zjasnit, ale nevadí i tak jak je.

Lucka73 řekl(a)...

Teda jak šperky nemusím - tohle se mi líbí!!!! Pěkný!!!

nestačím zírat, jaká jsi šikulka!!

dib řekl(a)...

ou, krásný!!

Dadouch řekl(a)...

Ten je dokonalýýýýýýýýý, máš zlaté ruce a super nápady :o)