sobota 23. února 2013

101 za 1001 - Leden 2013

Průběžné úkoly
2, 3 - probíhá. Některé úkoly mám splněné, některé jsem odstranila a přidala nové. Aktualizace neveřejných v sešitě.
17 - dodrženo
25, 29, 30 - probíhá (když je co aktualizovat)
36 - probíhá automaticky
66 a 68 - zapojila jsem se a zatím průběžně plním.

Částečně splněné úkoly
1. Zařadila jsem sice nové dva, ale jiné dva jsem zrušila, takže stále mi dva chybí.
67. Doplnila jsem další témata (krajina kolem nás, autoportrét a další)
74. V lednu jsem ke svým fotoprocházkám přidala den, kdy jsem si byla zařídit OP. A vyrazila na lov fotek a mohla tím zas zaplnit díry v 52 z roku 2012
83. a čtvrtá knížka - Jan Werich - Lincoln 1933. Knížka je to tenká, ale plná povídek a příběhů s moudrým nadhledem pana Wericha.
93. Vyřídila jsem si změnu pobytu a vyřídila žádost o OP. Vyzvednutí v únoru, proto je splněno částečně

Splněno v lednu
49. V prosinci jsem dostala k opravě náhrdelník, takže opraveno a předáno
98. Když už jsem si šla nechat dělat nový OP, tak rovnou nově ostříhat. (viz den 16 - změna je život)

Žádné komentáře: