pátek 15. února 2013

365/2013 - 46. Chvilka v kuchyni ...

... tak to podle nadpisu vypadá, jako bych se v kuchyni vyskytovala spíš omylem. Samozřejmě, že tak to není. Ale dneska jsem se v ní krapet vyřádila. Čekám totiž na víkend návštěvu a už to plánujeme dlouho. Přijede kamarádka a potřebujem pokecat, pročistit hlavu a prostě udělat si dámskou jízdu. A tak jsem slíbila udělat sýrové rolády a hlavně jsem slíbila CHROUSTOVKU k obědu. A protože vůbec nevím jak přesně bude program, tak jsem ji šla dělat dneska večer. A teda od pohledu se mi povedla, navíc tu voní a dráždí mé chuťové buňky, ale já odolám.

A když jsem ji vytáhla z trouby, šla jsem zkontrolovat Mišáka, jestli není odkopanej a tak vůbec. Zjistila jsem, že se mnou hraje svou oblíbenou hru "najdi dítě".

Nevěděla jsem, kterou fotku zařadit jako projektovou, nakonec vyhrála má rozmlsaná tlamička. Ale ta druhá by tak nějak chyběla a proto je tu taky. 

Žádné komentáře: