čtvrtek 14. února 2013

365/2013 - 45. Kousek jara

Dnešní počasí je takové nepříjemné a lezavé, ani jsme s Mišákem nikde nebyli. A i dneska si našel vhodnou zábavu. Nejprve rozebral kuchyňku a po mě chtěl ji složit. Potom si z chodby přinesl židličku, na které sedí když se obouvá a sundal si z police všechny časopisy, které si pěkně naskládal na tatru. Prostě samá zábavná a přitom "užitečná" činnost. Opět jsem se samozřejmě dočkala módní přehlídky pro změnu v kombinaci - tílko, oteplováky s laclem, moje vesta a samozřejmě mé zimní boty, ještě hledal sluneční brýle.

Kytička narcisů, kterou jsem dostala k narozeninám se krásně rozvinula, a tak jsem se rozhodla si ji vyfotit. Mišák mi samozřejmě asistoval. Usoudil totiž, že to černé na poličce určitě patří na ten foťák a snažil se to tam umístit. No vlastně měl pravdu, to černé kolečko byla krytka objektivu a skutečně se ji snažil nasadit na objektiv. A nebylo mu jasné proč to ve chvíli, kdy se snažím fotit nedokážu správně ocenit, když mi přece pomáhá :-)

Taky se tu zastavili babička s dědou a tak i jim předváděl módní kreace, neobešlo se to bez kulíška, rukavic a poté lovil postupně všechny punčocháče, které se snažil nasadit místo toho kulíška. Prostě běžný den běžného uličníka.

A tady je ten slibovaný kousek jara

Žádné komentáře: