sobota 9. února 2013

365/2013 - 40. Procházka je skvělá věc

Každou sobotu ráno u nás jezdí bučící dodávka a staví kousek od nás. Jen jsem se tam zatím nedostala. Nějak se mi nedaří Mišáka ukecat na to aby vstal natolik brzy, aby se stihl nasnídat, obléknout a s dobrou náladou (to je to podstatné) vyrazit tak, abychom v 8.45 byli na místě. I když minule jsme to zazdili oba, vstávali jsme až v devět. Ovšem dneska Mišák vstal kolem sedmé, snídani do sebe naládoval celkem rychle. A hlavně, když viděl, že já se oblíkám do oblečení, které nosím, když jdem na procházku, tak ani nekladl odpor a oblékl se rychle. Tak se dneska povedlo :-). Jediný zádrhel byl, že tahle procházka, se zdála Mišákovi moc krátká a tak ještě s litrem mléka a třemi půlkilovými jogurty jsme vyrazili na procházku. Procházka je prostě skvělá věc. Miš mě překvapil, sám se na jedné křižovatce rozhodl jít rovně místo naučeným směrem doleva.

Takže jsme domů dorazili o něco později, než kdybychom jen nakoupili a šli, ale Mišák byl spokojenej. Co se týká nákupu, tak jsem byla ráda, že se mi povedlo aspoň jeden hrnek mléka si ulovit pro sebe. Míša si vyrovnal své hrnečky z kuchyňky na stůl, do všech trval na nalití mléka, pak rozesadil kolem stolu plyšáky bez ohledu na velikost a něco jim "vykládal". Možná o tom, jak je tohle mléko dobré. A protože plyšáci nepily, tak to musel vypít za ně. Bohužel se mi to nepovedlo vyfotit, protože jak zjistil, že lovím foťák, tak zdrhnul :-).

A odpoledne nás samozřejmě čekala ještě jedna procházka, bohužel přesvědčit ho, že půjdeme na kačenky a nutrie se mi nepovedlo, jeho zájmem byla spíš zaparkovaná auta. Ale hlavní účel procházka splnila (utahal se). Takže s ním musím souhlasit - Procházka je skvělá věc.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Martino, k zítřejším narozeninám přeju hodně zdraví, štěstí...ať se ti v životě daří a Míša ti roste k radosti. Olga12601