úterý 12. února 2013

365/2013 - 42. Šílené módní kreace

... ne opravdu nemám v plánu se pouštět na pole módy nebo se snažit konkurovat "módnímu peklu". Necítím se k tomu rozhodně povolaná.

Nadpis spíše vystihuje Mišákovu oblíbenou zábavu. O tom jak vyhodnotil své pyžamko jako "fádní" a vylepšil ho červenými trenýrkami jsem tu už psala. Ale to zcela vyjímečně ke svým kreacím využil svůj šatník, obvykle totiž použivá můj. A tak se stane, že tu pobíhá v bleděmodrém tričku velikosti XXL, u kterého mu výstřih skoro sjíždí z ramen a délka odpovídá maxišatům až ke kotníkům. Občas ho vylepší mými lodičkami či zimními botami nebo svými holinkami, eventuelně se rozhodne oblečení vrstvit a tedy si ještě navlékne dlouhou pletenou vestu. Tu mám v tomhle zimním období venku neustále, protože ji nosím aby mi netáhlo na záda, je totiž krásně dlouhá.

Tentokrát na tyhle kousky nedošlo, ale byl tak nadšen ze své večerní kreace, že opravdu velmi důrazně protestoval, když jsem po něm chtěla, aby se převlékl. On tedy neviděl důvod dělat více věcí, které jsem po něm chtěla. Ten nevěřící pohled na fotografii je jasný - nevěřícně kouká, že po něm opravdu chci aby si šel umýt pusu a ruce od bebe řezů, které byly k snídani a ještě chci, aby se opravdu převlékl z pyžama :-)

Před obědem jsem dodělala ještě čokoládovou polevu na bebe střechu a narozeninový dort k odpolední kávě byl hotov. Po obědě dorazili babička s dědou s přáním a mimo jiné jsem od nich dostala krásné narcisky ale ty vyfotím třeba příště. Samozřejmě, že po vyndání dortu z lednice se Mišák tvářil, že nejedl minimálně týden. Škoda, že mu to nikdo nevěří ...

Žádné komentáře: