úterý 26. února 2013

365/2013 - 56. Konkurz na princeznu

Dopoledne jsem pojala pracovně. Prostě klasika pondělek. A tak jsem nacpala pračku atd. atd. Odpoledne jsem si šla na úřad pro novou občanku. Protože bylo jasné, že bez návštěvy Želvího doupěte se návštěva centra neobejde domluvila jsem se zároveň s Lenkou, že se tam sejdeme. Vzala jsem sebou i korunky, abych je vyfotila na holkách.

Tentokrát jsme byli na místě první. Nějak jsem nepředpokládala, že z úřadu budu pryč za 15 minut. To je asi můj rekord, pominu-li tu cestu, kdy selhala technika a tak jsem se jen otočila a šla zase pryč. Když holky uviděly korunky, tak se na ně okamžitě vrhly a hned se začaly připravovat a upravovat, jen aby jim to na fotkách co nejvíc slušelo. Příjemná změna po Mišákovi, kterej začíná brát roha, jen vidí foťák. Nakonec jsme udělali malý konkurz na princeznu. Jen jsme z těch pěti fotografovaných lidí neurčili vítěze. Ale to nevadí, důležitá byla ta správná pohoda.

A když už byly korunky a čelenky uklizené, tak si princezny daly s chutí čokoládu.



Žádné komentáře: