středa 6. února 2013

365/2013 - 37. Náhodné setkání

Každý den je něčím jiný a něčím zvláštní, nikdy nevíte koho zrovna potkáte a jak vás jednotlivá setkání ovlivní. To se dneska stalo mě. Protože bylo krásně, svítilo sluníčko, vzala jsem foťák a šla se projít, přes můstek, ke kterému se Míšovi nikdy nechce. Asi ho budu muset ukecat, protože jsou tam samozřejmě kačeny. Zkusila jsem pár fotek z můstku, ale nebylo to ono  tak jsem vyrazila pěkně na břeh. Ovšem než jsem se nadála vyrazil proti mě živý "parník". Netušila jsem, že tady volně žijí nutrie.

Když jsem fotila o kousek dál, zavolala na mě paní se psem z druhého břehu, že se mi moc omlouvá, že mi vlezla do záběru (nevlezla, dokonce jsem ji ani v první chvíli nezaregistrovala). A potom se mě zeptala, jestli vím o tom chráněném platanu nedaleko, že by stál z fotografii. Poděkovala jsem jí za tip a vyrazila. A samozřejmě cestou jsme se střetli. A tak jsme se zapovídali o focení, o přírodě, o špercích a hlavně o fantazii a nápadech. Ke stromu jsme zašli spolu, prostě byl to nečekaně příjemně prožitý kousek dne. Když jsme pak došli zpátky na hlavní cestu a k poště, bylo mi skoro líto, že už se loučíme. Popřáli jsme si vzájemně štěstí, paní šla na poštu a já pokračovala v procházce. A ten příjemný pocit mi zůstal po celý zbytek dne. Nebyla to dlouhá část dne, ale na chvíli jsme dokázali téměř zastavit čas. Za to té neznámé paní děkuju.

Fotek jsem si přinesla dost a vlastně ani nevím, která nejlépe vystihuje den a tak jsem se nakonec rozhodla pro psí slečnu, která mi ochotně zapózovala včetně psího úsměvu. Na ni ani na její paničku jen tak nezapomenu. Doufám, že je ještě někdy potkám.

Žádné komentáře: