čtvrtek 14. února 2013

365/2013 - 44. Já nejsem blázen ...

... i když se o to Miš občas snaží. To zase byl den. Miš měl svůj "svlíkací" den. Začátek dne je hodinová "bitva" s ukecáváním, že je opravdu potřeba se převléct z pyžamka do denního oblečení. Mišák dává najevo, že on k tomu nevidí jedinej důvod a obvykle než se naděju, tak mám zase rozestlanou svojí postel, do které se uvelebí, aby mi dal najevo, že on pyžamko potřebuje.
Když už se teda nakonec převlíkne, nasadí novou taktiku, snaží se mi předvést, že on vlstně oblečení vůbec nepotřebuje. Takže dopoledne probíhá následovně - Miš je oblečen a já jdu vařit. Otočím se k němu a oblečení leží "všude" a Miš spokojeně pobíhá buď jen v tílku, nebo jen ve slipech. Opět následuje oblíkací "bitva", chvíli si hrajeme a stavíme spolu, pak se otočím a za chvilku se celá scéna opakuje. Tahle "hra" končí obvykle až když dávám oběd na stůl.
Jo za to když podám kalhoty na ven, to se obléká téměř bleskově. Ven chodí rád. Včera jsme byli na poště a pak na procházce.
Večer po koupání jsme se pro změnu nemohli shodnout na tom, jak se má nosit župan. Nejprve chtěl můj, tak to smůla a potom se smířil se svým, ale přece ho nebude nosit tak fádně jako každý, takže si ho navlékl jako "andělíčka". On byl spokojen
Pozor takže - já nejsem blázen, já razím nový módní styl :-)

Žádné komentáře: